黃建東憑歌憶初戀 唐貝詩樂得自由身

日前一眾藝人包括陸詩韻、唐貝詩及唐貝欣姐妹、黃建東、周美欣、莊端兒、楊埕、新人謝志豪及網上節目主持人蕭凡軒,齊齊参與一美容集團的晚宴。而黃健東亦為該晚會擔當司儀。


《降魔的番外篇》在翡翠台播映,黃建東當然興奮不已,但他現在亦期待自己第一首歌曲在大約七月份推出。他稱:「呢首歌係講番我嘅初戀經驗,好有意思!首歌係講「女朋友結婚,但新郎不是我」,但我仍然都會送上無限祝福嘅!」被問到會否找緋聞女友瑪姫當MV女主角,他說這次會找另一個朋友幫手,但同瑪姫今年會有新搞作,希望大家拭目以待。


而忙碌的不止黃建東,還有剛回復自由身嘅唐貝詩。除咗發展自己嘅工作室外,Lydia 還今年接拍了兩部電影和三部網劇,似乎現在的她比以前更多發展機會。她解釋:「其實我一向對演戲都好有興趣,希望多啲接受不同嘅機會,可以豐富我嘅演出經驗。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。