陸詩韻商影兩棲忙 唐貝欣落力打理屋企生意

日前兩位活躍於商界的名人唐貝欣及陸詩韻,雙雙出席自己有份参與宣傳的Expert Medical 美容集團周年晚會。出席嘉賓亦包括了黃建東、唐貝詩、周美欣、莊端兒、楊埕、謝志豪及蕭凡軒。

對於又要兼顧公司業務,又要不時参與幕前工作,兩位大美人是如何分配時間和精神呢?

擁有自己的護膚品品牌的陸詩韻,她說:「其實現在一半從商,一半幕前,希望兩方面一起發展。基本上每天早上8點自然醒起身,通常晚上2點多先瞓。雖然忙,但係非常享受其中。《新劇深宫計2》亦將於5月21日播出,希望收視會爆燈啦!而護膚品牌方面未來希望把產品帶入東南亞地區及國內。有時候都好累,令到心情都會有低潮時期,但好在我個性係打不死,又坐唔定。所以平時會拉筋、有時做瑜伽,行山keep fit,或者用吓自己公司嘅護膚産品扮吓靚,都可以令自己心情開朗啲!」

至於主力協助屋企打理護膚品和餐廳生意的唐貝欣,則比較著重公司的工作,幕前演出仍屬玩票性質。「其實幫屋企打理生意,係我嘅責任,亦希望可以越做越好!因為家姐(唐貝詩)主力演藝工作,屋企生意就交比我吧!至於幕前,有時朋友覺得我可以幫到手宣傳,我亦好樂意参與嘅!今次第一次幫朋友公司嘅品牌拍宣傳照,都幾好玩呀!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。