[專訪] 獨立電影《休止符·變調》呈現香港indie音樂的精彩與失落

電影《休止符·變調》是講述香港indie音樂的多樣性和所面對的困難,當中有indie pop、metal、pop rock、J pop等等, 林林總總,各有特色 ,各有辛酸。 電影已經定了五月中於hidden agenda 舉辦電影播放會及音樂會。 將出席的表演嘉賓有小紅帽、逆流、SEESAW、Mr Rockethead、Nowhereboys、3THINK等等。今次我地搵到香港知專設計學院超媒體學生導演陳子銘 (Charlie)和
美術指導王斯灝(Terry)接受訪問。

文:Mickey

導演Charlie對電影感想:「休止符係講現實金錢土地問題同時間對夾band 嘅影響,而變調係講band友俾家人鬧。我哋拍呢部戲係想畀香港人知道香港indie好精彩, 好想indie音樂進入社區,例如遲啲我哋會喺社區會堂播放,老人家年輕人都可以聽,亦已經得到各媒體支持,例如在多家餐廳有節目播的LiveTV 會足本播放,我哋都好多謝各電視台、網台、報章、電台、網媒同埋 viu TV 將會來hidden agenda 捧場。」


美術指導 Terry:「 我嘅design比較憂傷,但係係精彩嘅。 我哋嘅演員全部都係 indie band友, 主要係因為佢哋識得提供專業嘅意見,同埋演戲時將做自己嘅感覺做出曬嚟。 他們好專業好有操守, 例如OT好多個小時佢哋都傾力演出, 冇怨言。 佢哋全部都係友情價演出, 但係好專業。 記得有一次喺尖東海旁, 因為運輸問題遲了許多, 他們仍然說要用似樣的amp來拍, 不介意多等候, 就係因為佢哋indie band 嘅直覺才會這樣有專業的要求,令畫面效果好好。 我哋喺度要多謝佢哋以友情價做專業的質素。 我拍呢部戲嘅使命係捍衛廣東歌捍衛本土文化, 將比較另類嘅音樂帶入社區。」

最後Terry 同Charlie 都覺得支持本土音樂要買cd同入場睇live 至係最有效支持本土文化嘅方法。 在此,他們要再三多謝以友情價傾力演出嘅樂隊同埋以行動支持嘅你。
記得五月中hidden agenda見!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。