王雯Nuna化萬聖節妝出席好友楊峰生日派對

日前,楊峰在尖沙咀舉行猛鬼投胎生日會。王雯表示很開心可以化個美女鬼妝出席生日派對,感覺好像真的到了萬聖節一樣,因為見到很多藝人朋友都悉心打扮,真的很開心。

同場好友藝人包括有:梁成致(Sam哥)、黃夏蕙、仙樂都、程芷渝、李文標、劉鍚賢、許嘉浩、火爆象、劉婷婷Coka、林凱欣、韓梓亮、傅蘊盈Creamy等。

問到最近有什麼新動向,Nuna表示稍後會翻唱歌手韓梓亮的歌(應該分開嗎?)之後就會推出自己一首快歌,曲風都比較獨特,係一個新嘗試和一個好大的挑戰,因為歌詞方面有啲要唱得好快,初初都擔心自己會應付唔到,不過我知道做得呢行就一定要有好多突破,所以今日我都不停練習。

公司都俾咗好多機會我,今日不停出席公開活動,讓我好好享受做藝人的經驗,公司又安排我去舞蹈訓練,唱歌練習等等,係呢到我都要多謝好友韓梓亮TL的提攜,如果冇TL的推薦下,我諗我都冇機會可以成為歌手唱歌比大家聽。
我嘅夢想係可以成為一位多才多藝的全能藝人,我嘅興趣就係拍戲唱歌,希望我嘅興趣可以成為我嘅終身事業,帶到歡樂俾大家。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。