陳炳銓燒衣慶生日 王宗堯、吳海昕蠱惑送驚喜

王宗堯、陳炳銓(Danny)、吳海昕(Sofiee)及張敬仁早前拍攝Viu TV劇集《賤民20》,在紅磡一間長生店取景。適逢當日是陳炳銓生日,劇組刻意安排Danny開工拍燒衣戲份,再由同劇演員送上驚喜,王宗堯話見到陳炳銓到場面黑黑,擔心對方為開工推掉約會:「我都有試探問佢係咪約咗女友,佢話對方都要開工!咁我就安樂晒,一於玩大佢!事緣佢爭好少戲份未拍,我地專登今日叫佢補拍呢場燒衣戲,後生仔都百無禁忌啦!」。

吳海昕就負責捧蛋糕現身,令陳炳銓驚喜不已,Sofiee話事前「扮無野」係演技的考驗:「送蛋糕個刻我地收晒工架喇,之前片場見到佢都唔笑、唔講生日快樂,等佢以為全世界都唔知佢生日,到補拍單人戲份個陣我就化身Birthday Girl送蛋糕!」。

而陳炳銓就感激劇組為佢留下難忘的生日:「個場戲講緊我要燒衣,燒燒吓就見到Sofiee捧個蛋糕出黎,其實都真係嚇一嚇!好多謝大家精心安排,真係好難忘!(同女友點慶祝?)佢都要開工,遲啲食餐飯啦。(大個仔諗結婚未?)唔講啦呢啲,順其自然啦!」。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。