[Stars Girl] 古典美人藍燕Crazybarby

今次請來啲嘉賓喺中國影星藍燕Crazybarby,2011年她憑主演《3D肉蒲團之極樂寶鑒》鐵玉香一角而廣為人所認識,當年這套電影更獲得香港港產片年度票房冠軍。自從拍完呢套戲之後,藍燕此後扶搖直上,喺內地狂接工作,主演多部作品。最近她出席了第70届法國戛納電影節開幕式以及紅地毯儀式,她表示上次因簽證問題而出席不了,今次就把握機會出席。

今次藍燕到香港主要目喺拍攝由李逸朗執導啲香港回歸二十周年的現代勵志劇情片《特區》,她飾演女主角,戲中扮演失聰人仕,喺一個好有義氣而又為人低調既女仔。最近上映既 《鬥戰勝佛》中她飾演白骨精女主角,與以前的角色不同之處喺此角色較霸氣,和以前拍開的淑女型角色不同。對於最鍾意啲角色一題中,她就表示: 『凡是女主角既角色我都鍾意,自己較多拍攝古裝,其實都想拍多些時裝劇,不想給予觀眾單一化啲感覺。』

對於國內與香港拍攝啲不同,她就表示: 『香港拍攝時間會很緊張,跟足時間表進度拍攝,而內地就沒有。』藍燕又認為每位演員都喺唯一的,所以她沒有模仿其他人啲唸法,而她最欣賞既喺國際影星李安納度,外表有型兼演得好。年尾,她會返內地拍攝騎馬武打古裝片,今次又要騎馬,又要對打,挑戰也相當大,其後還會拍攝兩套電影。

攝: Tommy Tang

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。