[霜遇在這] 街市內的小Cafe

近來有好多街市都翻新,屯門蝴蝶商場嘅街市都唔例外。由於男朋友住附近,所以星期六去身就諗住去食個Tea。Cafe面積小,大約只可以坐到6 – 8個人,而且叫外賣嘅人都幾多。


餐牌有好多選擇,有熱狗、漢堡、三文治、全日早餐,意粉同焗飯。我見有All Day Breakfast,就快快手揀左至尊全日早餐,而男朋友就比黯然銷魂漢堡個名吸引住。

黯然銷魂漢堡(HK$46)
Cafe選用黑芝麻包,所以食時有少少芝麻香;。份量岩岩足夠一個人食,而中間有煎蛋同厚厚嘅免治牛肉,牛肉腍身,配上黑椒汁份外野味!但整體有少少膩,如果可以加上蕃茄同菜會更加好。

至尊全日早餐(HK$58)
送到上黎,真係嘩左一聲。因為有好野食,而且$58就可以食到一個咁豐富嘅全日早餐!有黑松露炒蛋、豬肉豬、多士、薯角、煙肉、沙侓菜同茄汁豆。沙侓菜新鮮,如果可以多少少醋就好喇!而薯角熱辣辣,脆卜卜,點芝士醬食,真係好好味。黑松露炒蛋係我嘅至愛,但係略為油左少少。


叫左2個set,佢會送上2杯熱飲,而當日係美式即磨咖啡同茉莉花蜜。即磨咖啡普普通通,同一般嘅無咩分別。反而茉莉花蜜好清甜,飲完有令人心情舒暢嘅感覺。

Cafe食物款式多,價錢又經濟,唯一真係面積真係比較細。

街市內的小Café
I Café
屯門湖翠路1號蝴蝶邨蝴蝶街市M418號舖