韓梓亮2017 計劃多多 每日訓得五個鐘 涯壞身體

今年係樂壇正式出道的歌手韓梓亮(TL),剛剛同中國小姐朱盈盈拍攝完新歌MV,之後有積極上堂訓練,有學演戲,又學舞台訓練,又學跳舞,誓要做個多才多藝嘅歌手,因為今個月就係新歌發佈會,所以都比較緊張,頻頻秘密練習,最終因為勞碌而病倒。

韓梓亮透露每日只能睡覺5小時,因為每日要去練習跳舞,又要上演戲課程,加上接左部網絡電影要熟讀劇本,醫生話我扁桃腺發炎,喉嚨嚴重發炎,氣管敏感,要多加休息,但TL表示不敢鬆懈,未病好就已經要影新一輯造型相,新相大家遲一些會喺油尖旺的地方見到。
最近仲同張柏芝媽媽一起食飯和喝酒,TL因為Uncle介紹二認識張柏芝媽媽的,對方很nice沒有架子,當日仲一齊食飯, 之後又一齊去飲酒聊天,很開心,希望不久嘅將來可以同到他的囡囡張柏芝合作。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。