眾藝人出席《星聲夢裡人》首影 睇到眼濕濕好感觸

b_ (2)
由賴恩高斯寧與愛瑪史東主演的《星聲夢裡人》,在《第74屆金球獎頒獎禮》獲得的7項提名!全部奪獎橫掃音樂及喜劇組最佳電影、男主角、女主角、導演、劇本、電影原聲音樂及電影歌曲等!「La La Land星聲夢人群星首映夜」日前在九展舉行!出席嘉賓包括有洪杰、陳凱彤、詩雅、許靖韻、唐貝詩、蔡康年、經理人Admond等等。

b_ (5)

問到幾位藝人對這套戲的感想,唐貝詩說:對我覺得電影好夢幻,好浪漫,歌曲很感人很動聽,精彩的舞蹈,高難度的製作,藝術的追求,唯美,一起追夢,兩人一起的幸福感,眾裡尋他等等。

另外好多Artist 都爆喊,其實點解會特別感動,就係因為喺戲入面女主角是一個追求做電影演員、男主角是追求音樂夢,好似我自己追求做演員,都會遇到好多波折都有試過氣餒,但係為咗自己嘅目標同夢想,都會繼續努力去嘗試直到成功,這一點係喺戲面帶給大家最大的感觸。
b_ (4)許靖韻:呢套戲係一套浪漫同現實嘅追夢片,係追夢嘅時候,我地都會迷失,係成功嘅時候,我地對身邊嘅人或者身邊嘅人對我地嘅感覺會變。而成功嘅時候,身邊嘅未必係你最愛嘅人。
b_ (3)經理人Admond: 電影非常精彩感人,命運是取決於自己所做的選擇或迫於無奈的決定,人生永遠都是在一個交叉點上,每一個決定,也會影響之後嘅發展,在平衡時空概念上,可以滿足人生有遺憾的安慰補償。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。