[Stars Girl] 運動型美少女黃子瑩Joanna

DSC_4747

今次的STARS GIRL 有《思蜜女孩》成員、《麵包台》主持,嫩版「鄺美人」黃子瑩。朋友介紹入行,入行之前比較怕醜,做左promotion girl既工作之後,因為需要主動,後來便鍾意主動同人講野。

拍 《色模》 既時候,發覺原來拍戲係幾好玩,不過都覺得幾辛苦,因為要等好耐先到自己埋位。

DSC_4675

參加過三個選美比賽,認識了好多美女,增加左我與人溝通的技巧。那一次去佛山參選國際旅遊小姐都幾驚,因為本人既普通話不是太好,有時候會溝通唔到。三次選美比賽後,發現原來不是有外在美就可以,也要有內在美,所以現在都會不停增值自己。
DSC_4819
主持既工作令我頭腦轉得快點,要識得汁生,有時候可能係同其他人一齊主持,要反應夠快去接人地講既野,還記得一下次主持時我緊張到出曬手汗,唔記得曬自己要說些什麼。
DSC_4901
有一次去了上海工作,是次工作係水底拍攝,我係完全唔識游水,只要水一過頸我就會好驚,好彩拍攝人員都好好,先讓我在水裡先熱身,慢慢一步步接受,最後我竟然可以游幾步仲可以係水入面開眼,係一個好難忙的經驗。
DSC_4910
現在工作:跳唱組合《思蜜女孩》成員,《麵包台》主持, 成爲《思蜜女孩》成員之後,都要經常練舞,以前小朋友既時候都學過芭蕾舞,但而家組合跳既是K Pop類型,我從來都未接觸過,動作比起芭蕾舞快好多,所以其實都幾辛苦,所以要多加努力,希望係 《思蜜女孩》 裡面表現得越來越好。

未來發展:想多點向主持,演戲和唱歌那邊發展,又希望可以嘗試成為旅遊節目的主持

高跟鞋鳴謝: Victor

DSC_4860
個人資料:
中文名: 黃子瑩 英文名:Joanna Wong
國籍:英國 出生地:香港
出生日期:1月4號 星座:摩羯座 血型:O型
身高:1.71米 體重:94lbs 三圍:32C 23 33澳洲Curtin University

興趣:唱歌,睇電影,行山,旅行,騎馬,滑雪,水上電單車
鍾意旅行是因為可以去感受下其他國家不一樣的文化和風景
鍾意滑雪是因為那種成功感
鍾意騎馬是因為自小鍾意小動物,而馬是有靈性的動物
鍾意水上電單車是因為可以無拘無束再水上面飛馳

演出經驗: Racing girl, promotion girl, catwalk show
2014 Cotai Ring Girl (Final)
2014 Miss Diva (Final 10)
2015 世界旅遊小姐 (佛山區Final 15)
2015 VC Beauty代言人
2015 電影 – 色模
2015 10月號Bubble寫真
2016 EC Rent廣告 麵包台主持

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。