《港飲港食》張羽希Venus帶郭浩皇 Alex食蠔

venus_ (5)

為食貓張羽希Venus成為港飲港食雜誌主持,主力推介全港各區的美食,共二十集。今集帶大家來到官塘工業中心Season Plus,邀請左小鮮肉靚仔歌手郭浩皇 Alex為嘉賓,一同出席拍攝《港飲港食》頻道美食介紹,試一試蠔吧牛小排。

venus_ (1)Venus 今次推介左愛爾蘭同美國兩種蠔。美國味道比較淡,但勝在夠鮮甜。愛爾蘭就爽身,入口甘甜。Venus 仲開左支白酒,食蠔配白酒一流。
venus_ (3)除左蠔之外,Alex 特別鍾意美國牛小排,肉好鮮嫩,當SNACK 或正餐都得。不過佢最欣賞係食野既環境同氣氛,地方好優雅,地點又鄰近地鐵站。酒的選擇也很多,很適合和家人朋友聚餐和可以靜靜聊天遠離煩囂。
venus_ (4)
Venus在法國住過一排 日日食法國菜,不過法國菜好油膩 。之後就轉食生蠔,仲愛上上生蠔,試過連續食左7日。Venus 仲分享最開心有次到美國蠔場食蠔,新鮮上水,即開即食,個次共食了70只咁多。番到香港四圍搵靚生蠔食,今次這間都係經常光顧之一

黎緊Venus 會繼續帶大家四圍去尋找香港美食,記得留意《港飲港食》

venus_ (2)Season Plus
地點:觀塘道472-484號官塘工業中心2期地舖
港鐵觀塘站 D2 出口, 步行約8分鐘

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。