[Stars Girl]追趕夏天的尾巴Naoki唐嘉希

naokitong_ (12)

今次Stars Girl的主角是唐嘉希 Naoki,於夏去秋來拍了這個專輯,可能係今年最後一個水著Stars Girl。

naokitong_ (3)

Naoki是如何加入MODEL行業呢? 其實我自少便想成為一名模特兒!但因為家人反對!所以一直刀無機會!有一次,因為妹妹既同事系業餘攝影師,當時佢地想搵一個模特兒俾佢地影下!所以才有機會可以嘗試做模特兒!就系個時!我決心說服我既家人!很幸運成功了!才有現在的Naoki。

naokitong_ (16)

做模特兒前,做過啲咩呢。唸番起,曾經做過一些服務性既行業,例如售貨員、侍應、美甲學徒等等。

naokitong_ (1)

至於在當MODEL過程中,有否遇過不快事呢? 記得是初初入行,甚麼都不懂,有些業餘的攝影師會提出一些好奇怪的要求,在那時真的很驚怕, 但又唔知點算好,但現在時間久了, 已知是甚麼一回事,識得應變。

naokitong_ (13)

現在,暫時都系接緊一啲影相同埋Promotion 既工作!希望未來可以接多一啲廣告同埋有關電影既範疇!因為自己本身比較喜歡戲劇,希望未來有這個機會。

naokitong_ (6)