火爆象、梁景煌迪士尼過萬聖節 唔認拍拖

holl_ (4)

日前跳唱歌手孫佩儀(火爆象.Ele)同前ATV藝員 梁景煌Tommy 遊迪士尼感受萬聖節氣氛。

holl_ (8)

象象:兩個人一齊去迪士尼唔一定係男女朋友既,我同Tommy系識左多年好姊妹。我仲未遇到合適對象,感情事隨緣啦, 主力做歌同拍戲。

holl_ (3)

Tommy:好開心同丫象一齊去迪士尼 ,識左咁多年第一次一齊入 park 玩。

holl_ (9)

象象:最後我地都冇入鬼屋,我冇tommy咁大膽,鐘意disney系童話&靚既,唔係恐怖&驚嚇。

holl_ (7)

佢仲話今年小鎮大街冇左街show,只系得巡遊冇咁有氣氛,最失望…系萬聖節無左【飛天巡遊】轉左show 冇得見我最愛既小飛象Dumbo。

holl_ (2)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。