網絡紅人男臣BB國慶日 拉埋曲赤和黃雅斯直播煙花宣傳新歌 人數爆燈

BB_ (4)

今次國慶日除咗有煙花睇,仲有網絡紅人男臣BB、曲赤和黃雅斯Szebi 街頭宣傳《離離合合》新歌,重要玩埋直播做宣傳,直播人數短短48分鐘,已經突破70000人觀看,呢個宣傳新歌手法好有意義更加有意思。

BB_ (10)

曲赤話最近男臣BB網絡好紅,差唔多每一日任何時候Facebook都會有好多人分享佢嘅直播,我就諗起如果可以用直播宣傳新歌都幾有意思,之後同埋Szebi 一齊到尖沙咀海旁睇煙花和宣傳新歌,借用男臣BB人氣令到當晚人數比我預期多,總共有70000人入嚟睇直播,我當堂嚇一跳。

BB_ (8)

男臣BB好細心照顧我哋,無條件付出幫助我哋宣傳新歌,我知道佢嘅人氣有好多人都關注佢,連大陸騰訊公司都搵人叫佢開直播,網上有好多人認為男臣BB騎呢嘅行為比較負面,但實質了解左之後先發現原來嚟緊新趨勢就係網上嘅世界,我覺得男臣BB比起好多香港人行得更快,走在前線嘅尖端,我認識左佢一段時間,佢真係一個好有愛,好大膽好有創意,很樂於助人男人,係我人生裏面有呢個好知己朋友我真係好開心,佢係網絡世界嚟緊一定會好爆,我身邊嘅朋友包括我本人同Szebi 都覺得佢一定會成功,佢有一份嘅強大嘅堅持,長遠嘅目標,我係其他人身上絕對未見過有一股力量嘅人,佢真係好勁。

BB_ (3)

問到男臣BB,佢話作為一個團隊嘅領袖,必須要比其他人跑得更快.雖然網上有好多人認為我騎呢比較負面,但為咗攞到更多人嘅關住,必須要付出更多時間心血,冇擔心過網上嘅人點樣佢抨擊我,反而我只係擔心有冇人去認識到我哋《紅爆達人》團隊,要成為香港第一對網絡紅人,必須要比其他人更爆更出位。

BB_ (9)

《紅爆達人》Facebook專頁短短兩星期,人數升到7000人真係好犀利.佢嘅目標仲同我講要1,000,000人數讚好.估唔到男臣BB嘅目標嘅要求比一般人更大.睇嚟佢真係要網上世界更加努力。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。