男臣BB首部作品福音電影 《忍不住的眼淚》感恩祝捷會

IMG_0499

男臣BB一手包辦,策劃、編劇、執導、演員的福音電影《忍不住的眼淚》,電影陣容超過20位藝人和歌手參與,日前舉行祝捷會。出席包括有女主角程芷渝和男主角梁家榮(男臣BB)、監製鄭文輝、執行導演何浩峰、王偉匡、張鴻熙、宮雪花、黃守東、林雅詩、嘉倫 、楊正軍、柯嘉琪、周婉婷Lemon、馬端琳、悅晴、許嘉浩、曲赤、黃雅詩、翟佩雲Icy、黃芊瑜Kit、姚芷茵、馬龍、林耀坤、September、安迪、艾美崎、思蜜少女、HGO、黃經緯MC Gary、李進羿、湯詠恩JoJo、郭浩皇、秦芷瑤、Lucky boys、Ken哥哥、李豐盛牧師等。當晚祝捷會超過100人出席,咁大陣容嘅場面唔係一般人可以做得到,男臣BB金句.「用愛創造更多可能性」就可以做得到。

IMG_0301
男臣BB當晚生日.佢邀請左YouTube星星524和笑波子出席.原來星星524都係同月同日出世.還俾咗個驚喜對方.搵人親手做左個蛋糕送俾佢.佢一直以來都好想同兩位YouTube做朋友.今次能夠邀請到佢兩位今年生日已經好滿足。

IMG_0180
問到佢嘅生日願望:希望可以拍更多福音電影,佢冇諗過今次首次擔任「忍不住的眼淚」福音電影導演和主角做得咁成功,最感恩監製鄭文輝先生和執行導演何浩峰先生,為佢地無條件嘅付出先會令到拍攝順利,同時好感恩幾位主角付出努力,由策劃到搞祝捷會時間不足一個月,已經有咁好嘅成績真係唔係一般人可以做得。
BB_ (18)

當中花姐收到導演男臣BB電話後立即應承參與,花姐話第二集會更加精彩,因為會有佢真人嘅故事,叫我地密切期待。

前亞洲電視公關部黃守東都有到場支持(忍不住的眼淚)福音電影.當中佢扮演醫生.黃守東覺得呢套電影好正面好有意義.所以無條件付出參與.嚟緊嘅日子佢都好希望參與更多更有意義嘅電影。

BB_ (20)
Lucky boys成員王偉匡Walker最矚目,佢透露拍攝過程好講演技,男臣BB用心幫佢發揮,Walker睇到導演男臣BB好有愛,從來冇大聲過對任何人,當中睇到佢做事好認真百分百投入。雖然戲中飾演佢細佬,但現實生活真係好想做佢細佬,因為男臣BB好錫佢。當初收到呢個劇本佢已經不停提我學懂抽離,叫我無論如何代入角色睇劇本.所以拍攝更順利.walker話第二集會更加精彩.佢覺得男臣BB有一股力量唔係係人都做得到.所以當晚Lucky boys送咗首歌俾大家「無重力狀態」

IMG_0343

今次福音電影有首主題曲由馬端琳主唱,這首歌可以講係成套電影嘅靈魂,Zoey好感謝男臣BB 令她這首歌成為電影的主題曲。

IMG_0319 IMG_0239 IMG_0307 IMG_0373

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。