艾美崎、周婉婷、許珮榆、李海清 荃灣源記慈善派飯

IMG_0493

昨日(29日),荃灣二坡坊源記小菜海鮮菜館舉行派飯活動。艾美崎Amy收起性感帶著三位新進藝人,思蜜少女周婉婷Lemon、許珮榆Diva 和李海清Jo Jo 出席,眾人出錢出力。不少公公婆婆早幾小時就到場,等待派飯來臨。

IMG_0443Amy話:這個活動已經進行了九個月,由源記小菜源哥發起,Facebook專頁每五個Like就會派一盒飯今次收到600幾個Like 所以源哥為活動出100份,我們幾個女仔就出100份,共200份。另外我們仲買左100個菠蘿包派比公公婆婆。

IMG_0407

問到網上一些不友善的留言,佢地就覺得有點不憤:原來都有唔少公眾對佢地帶有色眼鏡,覺得佢地係去賣弄性感博上位,仲留言話:去派飯,要公公噴飯等等。佢地話雖然平時演出會著得比較性感,但她們知道什麼場合穿什麼衣服,做慈善活動一定會尊重番個場合。

IMG_0422

不少公公婆婆支持活動

IMG_0474

在30幾度大熱天派飯,幾個女仔都攪到身水身汗。

IMG_0439周婉婷Lemon 希望活動能帶起大家多點關懷長者。

IMG_0429

許珮榆Diva

IMG_0447

李海清Jo Jo

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。