張偉晉母親節買按摩機氹媽咪

早前STARSHK曾經報導藝人張偉晉(Regent)曾簽約亞視,亦因為母親生日而放棄拍攝《星4》,可見Regent非常孝順父母。

1

上星期母親節,Regent送了一部腳部按摩機予母親,希望能舒緩其腳患。不過,Regent向本報透露,其母親曾於凌晨致電,投訴Regent因專注工作而忽略家人。Regent則表示:「係呀,冇計啦!呢排真係工作量比較多,又有MC,又要拍跳舞片,真係冇乜時間陪屋企人。所以,咪襯母親節買番份禮物氹番佢囉。」
2

另外,Regent與父親的關係也不錯,曾與父親大玩Beatbox唱歌Crossover,分別玩了《我愛台妹》和《真的愛你》。

祝天下媽媽,母親節快樂!Happy Mother's Day! #RegentKusoMusic

A video posted by Regent Cheung 張偉晉 (@regent_cheung) on

3

現在,Regent表示正努力準備第三隻歌,和努力進修跳舞。

Facebook.com/RegentCheung
YouTube.com/RegentCheung
Instagram/Regent_Cheung

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。