三級片《屍小姐》即將開拍 仙樂都為藝術犧牲

IMG_8773日前出品人Sam 哥與一眾參演《屍小姐》演員開會飯局,出席藝人包括有Sam 哥、袁潔儀、吳堯堯(仙樂都)、喬寶寶、火爆象、翟俊威、Billy Francisco 等等。⁠⁠⁠⁠下月3日將會正式舉行開鏡儀式,不過聽講唔會拜神,至於有無燒豬,Sam 哥話到時你就知。

IMG_0788

吳堯堯話:好多謝Sam 哥給機會演出《屍小姐》,仲演戲份重女主角之一的 Z小姐。不過今次Yoyo 就唔打算賣樣賣身材,Yoyo 在戲中會變身,非常恐怖,真係為藝術犧牲。另外Yoyo 即將推出的新歌,Sam 哥聽過都好鐘意,好大機會成為電影主題曲。

IMG_0783

Sam 哥話:因為看到吳堯堯 在一次演出中,扮演一位派牌員。Sam 哥話派牌都可以演得咁好,所以《屍小姐》就看中Yoyo,要佢演這個角色。

IMG_0795

喬寶寶在戲中演高級警務人員

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。