《缺憾美》微電影 用愛帶出傷健共融

IMG_ (21)

昨日(21日)《缺憾美》微電影發佈會於新蒲崗五芳街工廠大廈舉行。邀請了一班藝人出席支持:楊正軍、柯嘉琪、男神BB、甜筒輝、梁醒、黃雅斯、何衍隆Royal、曾德華Andy、安迪、Kelvin、Viggo5、嘉琪、Amys wong。男神BB擔任司儀。

 

男神BB話成為呢套微電影司儀好開心,因為電影裏面用愛想表達一個重要嘅訊息,叫多啲人留意社區弱勢社群或傷健人士,個導演話下次都搵男神BB拍微電影。電腦音響中途出現左問題,不過無影響到男神BB,仲話不介意音響,最緊要識執生咁話。

IMG_ (3)

而最近被網民為插人氣急升的Royal 都有在場,佢話能夠似台灣天團主音青峰好開心。「想著幸福」其實是為我度身訂造的一首歌,因為老闆知道我最擅長係真假聲轉換,所以就作了這首歌給我。沒有想過這歌推出市場後會那麼的受注意,好意外!日後會繼續努力,用心的唱好每一首歌。原來佢同男神BB係好兄弟,男神BB叫我出席我當然出席啦。

IMG_ (6)

楊正軍 同柯嘉琪原來係死黨,佢哋都覺得今次微電影好有愛,佢地都好想參與埋一份,正軍同微電影主角馬龍、September都係好朋友,所以今日出席《缺陷美》發佈會,正軍好希望同嘉琪拍一套更有愛嘅微電影。

IMG_ (22)

訪問幾位「缺陷美」微電影參與者,馬龍話拍過好多套微電影,今次嘅故事係好意義,睇返自己都好大感觸,感謝身邊參與過所有嘅朋友和香港皇室等義肢贊助商。而導演William Lau 原來籌備只需要一個月,拍攝只係兩日嘅時間就完成,佢非常滿意所有嘅演員參與者:佢衷心感謝佢哋每一個人都願意貢獻付出。

預告片:

演員:馬龍(馬長龍)、梁彥誼Tracy、十仔September Rain、蘇嘉慧Sosou

監製:September Rain
編劇:Silverado Paker
導演:William Lau
攝影:Ric Chan
音樂:Tom Chan
化妝:Amys Wong
剪接:Jim Ng
動作:Roy Chau

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。