仙樂都同男神BB 甜筒輝拍飲食節目 大讚林雅詩Ruby好專業

IMG_ (17)

仙樂都Yoyo最近轉型做歌手,仲做埋飲食節目主持,今次搵咗男神BB和甜筒輝合作,節目名「食出滋味,越食越好味」。第一集節目就邀請左林雅詩Grace和Ruby做嘉賓,在佐敦「心宴」酒家拍攝,唔講唔知原來仙樂都之前都拍過飲食節目。

IMG_ (8)

今次拍攝由甜筒輝編導,佢話兩位嘉賓好專業,睇到林雅詩Grace同Ruby佢哋真係食得好滋味,佢仲話唔係賣廣告真係超好食,嚟緊會搵更多好食嘅地方介紹比大家。

IMG_ (5)
甜筒輝同男神BB已經多次合作,早排有「型男索女賀歲歌MV」和「情人節MV」不過飲食節目就係第一次,佢話幾位演員恰到好處好專業。
IMG_ (14)

男神BB好感恩仙樂都yoyo 俾機會佢做MC和做飲食節目,最開心仲可以同大美人Grace合作,好似發緊夢咁,BB話新嘅一年重新轉形象,拍更多高質素嘅節目比大家睇:希望大家會支持我哋個飲食節目。

地址:佐敦彌敦道348號地下&UG全層
電話:2866 7588

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。