神奇懶人運動 二十分鐘等於做九十分鐘

大年二十九,今年要努力肥胖,所以絕對不能坐在家不動。新娘子請留意!

今日去了位於銅鑼灣的 feelness 做 EMS training,咩係EMS training 呢? 其實佢係代表電肌肉刺激。從技術上講, EMS是一種全身鍛煉身體與電流的系統。呢種情況下,我們的肌肉收縮,通過採用難以察覺外部電脈衝,自然效果被附加加強並且能夠實現有效的訓練。

IMG_8632VEMS的好處? EMS訓練可用於體育場館,健身和美容中心,以及在競技體育,康復和藥物。精英運動員使用EMS除了自己的訓練,以提高自己的實力和速度。物理治療師作出聯合備用肌肉的形成和有針對性的背部練習使用EMS的。私人教練,健身房和美容中心專注於健身和美容方面:塑身通過肌肉的形成和分解脂肪,代謝刺激和結締組織緊縮。(岩我)

IMG_8634

首先, 我要著住件電流塑身衣連續做20分鐘不同既燃脂及增肌運動,但唔好看少呢20分鐘, 就等於平時做左個鐘既 Workout, 最岩我呢個平時唔多時間但又想減下既人, (都市人邊有甘多時間)。開頭覺得好攰 ,但慢慢習慣了,鐘意左呢個感覺。一星期做2-3次,做左一個月肌肉實左,線條明顯修,仲減左唔少..我會繼續努力的!!! 完全滿足了懶人需要….. 最岩新娘子同愛美的你。

IMG_8633

Angel Tam

譚麗時(Angel Tam) - 80 後 "香港出生" 的小女子,婚紗店主理人兼設計師,STARS-HK網站創作總監,結婚,美容潮流總編,LiveZtyle.COM總編,資名網購公司品牌合作總監並,前理工大學專業進修講師,從事品牌推廣,活動策劃和市場推廣多年,並曾與多位藝人合作以及曾成功策劃歌手演唱會、公司宴會、記者發佈會;喜歡設計、旅遊、化妝及分享生活點滴,不甘於平凡。