新晉女子組合HGO Infinity 愉景新城迎猴年

HGO_ (4)

日前,新晉女子組合HGO Infinity成員 Neko、Sophy、Sasa、Ruby 出席愉景新城新春活動,4位成員在活動期間與小朋友一起比賽,用韓國設計師Kim Jihee 設計的利是封創作畫作。4位成員更率先示範,並籍住畫作恭賀大家猴年大吉大利。

HGO_ (10)

當主持人問到成員作為新人組合有什麼辛酸史時,隊長Neko 坦言:“每一個夢想背後辛酸一定有,對於我地黎講,雖然有好攰好想放棄嘅時候,但好好彩有身邊一齊努力嘅3位。大家會互相傾訴,氹彼此開心,唔開心就好快過去。” 而副隊長Sophy亦表示:“好多謝為我地寫歌嘅作者,希望可以好似我地新歌《地圖》一樣,可以彼此扶持喺呢條路上行落去!”

HGO_ (9)

活動過後,大批fans即場購買寫真照片向4位成員索取簽名,更有貼心fans 送上朱古力為成員打氣。

HGO_ (8)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。