莊思敏珠海耐力賽 賽足90分鐘 得梗頸四

IMG_9569莊思敏(Jacquelin)日前在珠海國際賽車場,首次參加「賽道英雄─珠海500公里耐力賽」,當日原定賽車時間共3小時,由三位車手接力,每人賽車一個鐘,豈料Jacquelin抵賽場後,才被知會其中一位隊友甩底,令到她臨時臨急「OT」,要和另一位隊友各自賽車1.5小時。

IMG_9461

今次Jacquelin獲Grid Motorsport贊助參賽,以首次參加耐力賽以言,其成績不錯,她說:「算合格啦,喺第一次冇經驗情況下都安全完成已經係我目標,喺我地組別入面排第四。全個賽事共有44架車,我哋係20位,排名喺頭一半已經好安慰、好滿意,我希望盡快參加同類型比賽,因為呢個耐力係會上癮。」

IMG_9540

提起隊友放飛機,Jacquelin亦相當無奈,「我到珠海嘅時候,先知其中一個partner放飛機,唔聽電話消失咗,我哋兩個車手就要完成晒三小時嘅比賽,結果係緊張到冇食lunch。我第一次參加耐力賽,喺體能上應唔應付到都已經有啲擔心,隊友甩底就唯有頂硬上。」

IMG_9526

Jacquelin表示參加耐力賽除了鬥快外,壓力亦唔惹少。平日賽車,她一人獨駕自負責任,但有拍檔的話,如果自己有些少出錯都會輸時間累街坊,所以這賽事全然是另一種訓練,「專注係好緊要,因為每個圈都希望做到最好成績,同埋又會訓練到耐力同堅持,其實喺個半鐘內不停咁高速駕駛係非常之攰,但因為唔想將壓力俾隊友,所以會堅持,但賽完之後就成個人散晒。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。