火爆象最愛國內夜店演出

IMG_ (13)

日前 火爆象.Ele 帶病出席職安陪訓復生會 及金光主辦”安枕無憂”慈善活動。同場有 (前組合)成員李浩瑤Karen、艾美琦Amy k 、袁晴晴CoCo、周婉婷Lemon等等,特別嘉賓仲有《我最騎呢》 蜥蜴仔。

IMG_ (6)

一開頭有d嚇親,唱時突然有幾個人大叫,差點忘記歌詞,象象說好【細膽】好易受驚,之後有心理準備就ok,當日氣氛幾好。

IMG_ (4)

第二場 出席【米蘭世家11週年晚會慈善晚宴】,藝人有:程芷渝、黃榕、林雅詩、陳蕊蕊 行Catwalk 。有善長捐款,所以我就唱左一首 “喜歡你” 觀眾好專注咁聽,沒有第一場熱情。但象象說都系比較喜歡國內夜店演出,國內夜店緊加熱情氣氛更好。

IMG_ (7)

剛剛國內出席前輩【吳國敬演唱會】氣氛好好,觀眾又拎手機開燈做螢光棒,全場都閃閃好靚。
睇綵排時變了小粉絲,會不知不覺跟住唱好有感染力,而且選既都系金曲都系比熟悉。
好開心有機會出席前輩演唱會嘉賓。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。