FFx旋風襲澳門 大三巴跳《Sugar baby》

8

女子組合FFx 4位成員Shirley楊澤怡、Ceci李詩詠、Mizaki潘穎琳 & Christy周葆諭《Sugar baby》甜蜜轟炸,FFx旋風襲澳熱爆大三巴!

4

人氣急升的香港女子跳唱組合FFx接受澳門電視台節目What’s up邀請過江來澳一日遊,食地道葡國菜當然是指定動作,更要為澳門觀眾跳唱大熱的代表作,場面熱爆,粉絲合照!四位成員節目中更大談面對突如其來的媒體關注,背後到底承受了什麼壓力。

1

四女近期狂煲cool魔張智霖經典劇十月初五的月光,迷上了初哥哥,電影版更加約好上畫後一定要一齊去睇,特別係chilam唱既電視劇版主題曲,好勁好聽,連新歌`天燈`監製都指明FFx要學習呢首歌既感覺,天燈係慢歌,要好有感情和唱功,四女都講睇完套劇好感動,成個人既感情都即入哂局,錄歌感事半功倍。

節目:https://detail.m.tmall.com/item.htm?id=43486297148&toSite=main

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。