莊思敏首當雙語主持 獲蕭定一大讚表現好

Jacqeline_ (4)

中國3D數碼娛樂昨天在北京舉行有關在內地投資5億電影的發佈會,老闆蕭定一特別委派莊思敏(Jacquelin) 為大會司儀,對於公司委託此重任給自己,Jacquelin表示多謝老闆給予機會及信任,因為始終都係第一次在香港以外的地方用國語及廣東話做司儀,怕自己做得唔夠好。

Jacq_ (3)

向來都有接開司儀job的Jacquelin事前卻表示好緊張,佢透露:「因該呢個係大型發佈會,有過百位內地記者到場,我要用用廣東語同國語主持;老闆臨時拉夫叫我幫手,唔夠時間準備,之前我又無同類經驗,怕影響表現,所以真係有d緊張。」

Jacq_ (2)

活動完後,蕭定一大讚Jacquelin的主持表現流暢兼無失準,聽到老闆滿意自己表現的她開心地表示:「多謝老闆支持,咁如果之後有機會到其他登台做主持,我都無咁驚啦。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。