雨僑心心韓風潮look 拍廣告

Print

雨僑 (Ava)近日為品牌Duier擔任2015 fall winter的形象大使,Duier之前只得showroom,透過Duier代理就可購買韓國high fashion,這個品牌亦有贊助中港兩地人氣女神包括張靚穎和周秀娜等;近日品牌邀請Ava為app出任形象大使及拍攝廣告,向來百變扮靚的Ava,以全新韓風潮look展示多個不同造型,玩味十足。

Print

當日Ava既着bra top又着短裙仔騷43吋長腿,仲走埋入木箱拍攝,整個效果有型得嚟亦勁索;而化妝師更特別在她臉上劃了兩個有如啤牌的黑色心心圖案,相當有趣,Ava說:「我對今次嘅造型好滿意,好有新鮮感,其實我嘅接受能力都好高,唔同嘅妝容係可以加強提升成個造型同埋感覺。」

Print

其實不止Ava,連Duier亦對其造型效果十分滿意,所以品牌方面正邀請Ava明年出席每年一度的韓國大型時尚盛會首爾時裝展,成為座上客睇騷;同時品牌亦邀韓國人氣女星宋智孝,希望她屆時蒞臨,如果成事,Ava就可以和智孝同場睇騷,Ava笑說:「成事就梗係好,智孝係我其中一個好欣賞嘅韓國藝人,如果有機會同佢交流吓就梗係開心啦,我即刻惡補韓語添呀。」

Print

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。