陳鈺芸孖杜宇航 幫獨居老人髹油

IMG_ (6)

兩位武打名星陳鈺芸JuJu 及杜宇航昨午於油塘為獨居老人維修家居。JuJu以紐約大學同學會會長身份,找來舊生做義工,幫長者家居髹油。

IMG_ (5)

JuJu笑言睇中好友杜宇航識功夫及有力氣,就邀請他來做「苦力」:「大家喺朋友介紹下認識,我地同樣打功夫又運動員,所以一拍即合!阿杜之前有請我睇首映,今日我回禮請佢幫手做義工!見他有氣有力,搵佢嚟擔擔抬抬相信無難度。」她自言於北京為《卧虎藏龍2》補拍鏡頭直至凌晨,缷下古裝頭後也未洗頭,48小時沒睡覺就直上飛機返港出席慈善活動,所以今日也要帶帽子出席活動。

IMG_ (3)

同場杜宇航對於被邀請來當「苦力」,他笑謂毫不介意:「都係髹吓油,見到老人家都好開心。(老人家一個人住,屋企都好乾淨,如果你獨居都會保持乾淨?)我出外做嘢時都成日獨居,都好乾淨。」
IMG_ (4)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。