廣告女皇陳瀅 收6位數 拍攝瘦身產品 PPC 神纖油廣告

IMG_ (11)

新世代女神陳瀅 Jeannie,廣告接廣告,代言接代言。近日,Jeannie 再收 6 位數字,接拍瘦身產品 PPC 神纖油 Image Girl平面廣告。

IMG_ (8)

為了以最佳狀態示人,拍攝廣告前兩星期,Jeannie 頻頻於 Instagram Upload 做運動,跳舞飲果汁的影片和相片,務求以最 fit 的狀態發完美身段示人,問到 Jeannie 平時有做開運動嗎?Jeannie說:『平時真係唔多做運動架,不過為左影出黎嘅宣傳照,個 Body Shape 再明顯 D,靚D,辛苦 D 都抵嘅。』

IMG_ (10)
陳瀅為了拍攝此輯廣告,換了超過6套服裝,包括,露腰裝配迷你裙,露出纖幼的腰線,是女神的典範; 亦有清純裝的純白吊帶熱褲,盡 Show 纖長的美腿,突顯其多個星期的塑身成果。Jeannie 說:『都要好多謝客戶送的瘦身的產品,助我瘦身塑身都咁快。』Jeannie 拍攝期間仲努力大 Show 佢塑身嘅成功,拍攝露腰嘅鏡頭,仲有馬甲線添。

IMG_ (4)

拍攝當日陳瀅仲帶埋狗仔到現場工作,問到唔驚分心咩?Jeannie 說:『今次個 Studio 好好,因為佢地自己本身有養狗仔,而我因為之前拍劇工作忙碌,忽略左佢地,咁知道作地肯俾我帶埋狗仔黎做野,真係好開心,都唔會分心,反而見到佢地仲放心添。』

IMG_ (3)

拍攝期間的一有休息時間,Jeannie就會抱住狗仔同客戶及攝影師一齊睇相,工作態度十分專業,同時亦突顯 Jeannie甜美可愛的一面,而在場工作人員見兩隻小狗 Disel & Baymax 被Jeannie 一抱入懷,都報以艷羨的目光。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。