Keicy胡梓盈 習舞一年首登伊館

IMG_ (12)

「新美心妹妹」胡梓盈(Keicy)與媽媽Fiona出席芭蕾舞活動,Fiona表示 Keicy已是第二日演出:「而家小朋友好幸福!好多嘢學,又多表演機會!Keicy 學跳舞一年多,可以有個平台俾佢騷下學習嘅成果,所以大家都好開心!佢好鍾意跳舞,老師讚佢好有天份,聽拍子又準。」

IMG_ (9)

Keicy 攪笑話好鍾意草蜢蘇志威!目標希望可以好似佢跳舞咁叻!

IMG_ (7)

講到即將開學,Fiona就話今次是開學前 Keicy最後一個大型活動:「返學就會減少啲,依舊會自己做親子手工post出嚟同大家分享,佢開咗學星期一至五都唔會接嘢做,係星期六日先出嚟,同埋我地通常星期日都會有Family day。」

IMG_ (1)

另外Fiona表示將與劉小慧合作搞online facebook 分享 ( 媽媽級mums power ):「都係講番啲小朋友成長,DIY 親子活動,又會教下保養keep fit 同埋夫婦間相處之道。」

IMG_ (4) SIS 樂印姊妹與胡梓盈Keicy

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。