張智霖、佘詩曼主演《十月初五的月光》煞科

DSC04093

昨晚(5日),電影《十月初五的月光》於銅鑼灣舉行煞科宴,主角張智霖、佘詩曼、陳喬恩、薛家燕、莊思敏、唐文龍、何傲芝等都有出席,場地筵開22席非常的熱鬧。

記者:Winnie Chiu

DSC02954

這晚莊思敏以一身黃色露背連裙出席煞科宴,成功吸引記者們的閃光燈

DSC02681

君好阿佘以一身黑白槓連裙出席煞科宴,貴為視后的阿佘無任歡迎,人緣極好,大人小朋友都爭住同阿佘玩合照。

DSC02816

本身有工作在身的喬恩專程從臺灣飛來香港出席煞科宴會,以一身黑裙壓軸出場,出場還有工作人員開路。現場兩位女主角有講有笑,阿佘亦非常照顧喬恩。

DSC02957

Chilam大贊《十月初五的月光》電影非常的感人催淚,11月就會上映同大家相見,對票房有信心。

DSC02654

關于離巢新聞,阿佘表示:有同其他公司,TVB談過。有好的劇本公司會好好考慮,希望可以在電影方面有些嘗試。

DSC02987

之前有人爆料阿佘你去了泰國,阿佘表示:係去還神,求平安及健康,唔係求轉運及姻緣。問到感情問題,阿佘只係一聲唉…等待中,我都想!

早前亦有人爆阿佘以3千多萬買左西貢一個雙連獨立屋,阿佘直認係上年年尾買,用來自住,同阿哥阿嫂一起住,一家人住係媽咪嘅愿望,宜家裝修緊,未知幾時先入火。問到裝修駛唔駛7位數字,阿佘就話要努力揾錢,慳D駛。

DSC02780

關于粵劇名伶林家聲離世,家燕姐話自己今早11點先知道此事,因為新城打電話來問我感受。家燕姐話上次見佢唔知係邊個活動,當時佢精神已經唔係幾好。細個時已經同聲哥合作,合作超過十幾套電影,聲哥係個非常認真投入努力的人。有功架,星味,又有臺型,我睇到都暈大浪,封佢做偶像。

DSC03006

相信十幾年前的《十月初五的月光》電視劇每個人都有睇,十幾年后的《十月初五的月光》電影版我亦相信每個人都會行入去電影院睇!期待中

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。