Yuna張唯@2Brother 與貓共舞

IMG_ (6)

FFx師妹女子組合2Brother成員Yuna(張唯),近日到銅鑼灣以貓做主題的cafe跟貓貓一起拍平面廣告,Yuna笑言自己無養貓,因有養小倉鼠,貓捉倉鼠點算,倉鼠又易養,Yuna經常拿岀籠放在手上玩樂,幾得意。

IMG_ (3)

原來Yuna 成日比人話性格似貓,因為平時好少說話,十分溫柔,但為了登台工作,就要排舞練唱歌,現在每星期都跟FFx一起練歌練舞,進步了很多。上台演岀會驚嘛? 驚咖,但要頂硬上,學下享受舞台,況且貓都有活躍既一面嘛,學下貓甘跳上跳落,對Yuna黎講,跳舞其實好吾容易, 自己都努力學習中!

IMG_ (1)

Yuna和另一位成員Vodka積極裝備自己, 將會以2Brother身份首次二女到內地首度登台岀show。

驚吾驚? 吾驚,好開心,登台期間可以當去旅行四圍玩下嘛,還有,經理同四位FFx師姐和Crayon到時都會一齊去打氣撐場,點會驚喎。上得台就吾可以驚,驚!?就輸足一世,哈哈!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。