伍晉樂教新晋YouTuber: 要了解清楚自己嘅優勢

IMG_ (7)

近排人氣急升嘅香港YouTuber伍仔(伍晉樂),除咗同台灣人氣model雞排妹(鄭家純)同埋Coffee(林芊妤)拍片之外,亦都衝出香港去澳門出席,由澳門230藝術創作協會舉辦嘅一個澳門音樂活動做表演壓軸嘉賓,同場亦都有新晉香港YouTuber Max 擔任大會司儀。

IMG_ (4)

當日記者問到伍仔做YouTuber辛唔辛苦嘅時候,佢話唔辛苦之餘仲相當充實。因為公司俾左好大自由度同好多機會發展佢既Youtube事業,原來伍仔而家除左係VSmedia既執行監製,仲簽約成為旗下藝人,伍仔仲話VS Media 嘅平台好適合佢未來既發展,話會繼續努力創作多啲唔同嘅片,及在不同媒體同大家見面!

IMG_ (5)

既然都同雞排妹拍片有冇諗過係台灣發展呢?伍仔就透露VSmedia喺台灣有實力所以唔排除有機會在台灣發展,不過佢都話呢一方面都要睇吓公司嘅安排,佢一啲都唔心急。

IMG_ (1)

點睇YouTube喺香港嘅發展

伍仔就話好相信香港YouTuber嘅發展會越來越好,因為已經有好多YouTuber好似佢咁走出YouTube成為跨媒體藝人,現在香港做YouTuber隨時可以紅過做電視藝人。

有啲乜嘢可以教新晉YouTuber

其實做YouTuber要多才多藝,才有機會跳到不同平台發展。 好似佢嘅好朋友土生土長嘅YouTuber Max,精通兩文三語除此之外本身做開MC同埋特約演員,伍仔都覺得佢可以開拓新市場拍多啲唔同語言嘅片,因為Youtube事業係全球性,不受語言規限,所以伍仔話無論幕前幕後最緊要了解清楚自己嘅方向和優勢。

YouTuber Max表示非常認同伍仔嘅講法,因他現在已經有很多唔同企業開始搵佢拍企業宣傳片,與此同時Max都有不斷將自己唔同類型嘅原創影片擺上YouTube,希望得到大眾嘅認同,同埋最重要就係帶到娛樂俾大家,為香港人打打氣!

伍仔 :https://m.youtube.com/user/five5channel

Max : https://m.youtube.com/user/MrMaxerkhan

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。