FFx 祝粉絲羊年行大運

IMG_ (10)

女子跳唱組合FFx成員Shirley楊澤怡、Ceci李詩詠、Mizaki潘穎琳 & Christy周葆諭四人跟同公司師弟妹包括Crayon既Szebi & 曲赤、Honey Sis既Jolly & Ayau、Debbie羅頌欣、Angel 和 Charmmy出席石4哥飲食節目拍攝團年飯,眾人趁機向fans和觀眾拜個早年。

IMG_ (3)

話說拍攝期間有小趣事係大家抽籤分成兩組,每組派人輪流朦眼試食,另一組人就派一人負責選食物和調味,其中一組係Christy負責矇眼食,另一組代表係Shirley負責調味,非常有運的Shirley抽中(糖,鹽, 辣油)既辣油,當然吾會放過對手,狂落辣油係乾炒牛河上面,Christy吃時,第一啖就噴到叫救命,笑到眾人爆咀。

IMG_ (2)

另外Mizaki和Ceci亦內訌,Mizaki被朦眼,而Ceci就送上落鹽既奶茶,Mizaki亦狂噴,事後揚言怕左咸既奶茶味。

IMG_ (6)

大家開心快樂食個團年飯,互相祝賀之餘,亦祝全世界既朋友羊年進步,恭喜發財,大家大紅大紫。

IMG_ (5)

IMG_ (7)

IMG_ (9)

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。