FFx等攞新人獎

IMG_ (17)

女子跳唱組合FFx四位成員Shirley楊澤怡、Ceci李詩詠、Mizaki潘穎琳和Christy周葆諭一朝早9點岀席校園活動,大學生身份的Shirley更即場跟同學分享讀書心得,秘訣係努力和努力,做藝人都一樣,當然吾少得勁歌熱舞,為現場加溫。

IMG_ (12)

此星夢校園活動,每次都有學生投票比台上演出歌手,累積票數多既歌手會獲邀請岀席在九月舉辦的傳藝節頒獎禮,而有關主辦單位暫時表示,FFx票數穩步上揚,很有機會獲頒新人獎項,四女收到消息後,表示興奮,希望事成,下半年工作加緊努力。

IMG_ (5)

當日表演有點特別,就係FFx唱既新歌《Sugar Baby》既作曲和填詞人都在,佢地就係同場表演嘉賓Redholic既D.T和Selina,世界真係細,一大早又會在學校相會,太耐無見,一聚首梗係互祝一番,一齊努力, 大家又記起當日錄歌時既趣事,還記得錄《Sugar Baby》當晚係打八號風球,橫風橫雨,真係好歌招風雨,當晚錄完歌走時四女仲係雨中飛的回家,部的士行車時比風吹到左搖右擺飄移甘,十分刺激,Shirley都笑說印象難忘,好似粵語長片,打風生仔甘劇情,就生左首歌岀黎。

IMG_ (11)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。