FFx為慈善 率隊玩太空波破紀錄

IMG_ (4)

FFx 4位成員 Shirley楊澤怡、Ceci李詩詠、Christy周葆諭及Mizaki潘穎琳同師妹Honey Sis成員Ayau和Jolly,2Brother成員Yuna和Vodka 及一哥布偉傑一同岀席慈善活動記招。

IMG_ (3)

FFx 話好開心獲委任為old school大作戰暨健力士太空波大挑戰戰宣傳大使去推廣是次活動, 到時會帶領大家500人(每人碌5米)去破健力士世界紀錄,將會係4月25日荃灣沙咀道球場舉行,當日晚上仲有30圍盤菜宴招待,我地都會表演,收益都會用作慈善用途,為慈善機構”兩地一心”係江西起一間山區學校。

IMG_ (2)

個太空波係要我地”捐”入去之後向前行,甘就會碌向前,我地未玩過,之後我地都要拍試玩宣傳片,但睇片就好刺激甘,好容易失去平衡係入面撻個4腳朝天。玩呢個波既tips我地已經掌握好,就係登登登登,一定要著褲玩,否則一定走哂光。

IMG_ (1)

講起山區學校, 記得曾有一次到國內”韶關探訪一間山區學校,落車後要行上山,成30 mins才到達,無想過會有過百個小朋友兩邊列隊拍手搖旗夾道歡迎我地,真係好感動,而校長更說由於工值暑假,無人返學既,係校長和老師步行去每一家通知每一位小朋友記住回校出席活動,因為佢地山區家境連電話都無,當時真係覺得好感動,令我地更要好好珍惜眼前一切。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。