首屆《ESG全球關愛餐飲品牌選舉》懷孕7月陳樂榣 與 伍文生分享經營餐廳心得及企業責任


由「全球華人企業家總商會」及「駿富慈善基金會」主辦的首屆「ESG全球關愛餐飲品牌選舉」,今日「全球華人企業家總商會」之「環境管治分會」假中環街市地下舉行活動開幕禮,鼓勵及推動企業善用自身業務優勢、資源及專長,服務有需要人士或弱勢社群;提升企業對可持續發展及社會企業責任的重要性。

星級老闆開設NO.2 Cafe的陳樂榣(Ally)及經營茶餐廳好有經驗的伍文生(文生爸爸)為今次活動擔任星級分享嘉賓,分享營商之道及如何在餐飲業中都能堅守ESG(環境、社會和治理)企業責任。

Ally 咖啡店支持環保 NO.2 Café開始加入走塑

今日見懷孕超過7個月的Ally腹大便便出席活動,不過她仍然對生意未有放輕,且一直親力親為。而且她對於今日活動覺得很有意義。

「本身我開食店理念都係希望加入ESG(環境、社會和治理),如果NO.2 Cafe符合資格參加比賽亦都會去支持餐飲業發展。我亦很恩喺呢環境下仲同Gorden成立NO.2 Café係好難得,我同員工都好支持環保,所以餐具已開始走塑! 現在只有一、兩件產品未做到,而最近亦開始籌劃一些跟社會企業聯成的活動,希望可以到對社會關懷! 」

伍文生從事餐飲業10年 學識肩負社會責任

伍文生擔任大會司儀,文生爸爸從事餐飲業多年亦獲得不少難忘經驗。

「2013年從澳洲回港之後就跟外外學做餐飲,先開外賣店再發展至開樓上咖啡店,做餐飲真係好辛苦,不過當見到客人好享受就有一份滿足感。同時幾年間的經驗令我學識做餐飲之餘亦有社會責任,特別前幾年的疫情,見市民大眾很困擾,有好多艱難,跟顧客相處有好多體驗。」

Ally受大便便仍堅持工作 胎兒十分活潑特別愛音樂

今日Ally出席活動,準夫婿Gorden葉泓聲亦有到場陪伴。

「預產期係9月初,呢胎係女,佢都算好乖,不過就特別鐘意音樂似足Gorden,今日現場聽到音樂佢都踢我。」 自從Ally懷孕之後,Gorden一直不想她太操勞,不過因為有很多工在身放不低,Ally話遲些Gorden還會與她一起去上海傾生意,相信要忙到BB出生之前才會休息。


Gorden日本求婚 Ally目收兩、三卡鑽戒

Ally與Gorden計劃BB出世之後便補辦婚禮,但不想大事鋪張,剛剛她們去日本,Gorden然突擊向她求婚,令Ally十分驚喜。

「果日我哋花左大半個鐘排隊喺日本最靚嘅打卡位影相,見到現場有人求婚,雖然我一直心諗Gorden會唔會求婚,但見人哋做咗,我估Gorden都唔會嘅,點知佢竟然求婚,真係意想不到,而佢送俾我嘅求婚戒指,係我喜歡嘅款式,目測鑽戒有兩、三卡! (咁遲d結婚果隻婚戒咪好期待?) 我哋已經一齊設計咗,係我公司嘅設計。」

Ally準備後極速修身籌辦婚禮

Ally打算BB出世後,坐完月就會籌辦婚禮,計劃去歐洲影相。「真係要極修速身! 因為要影靚相,不過我都唔擔心,自從公布懷孕之後,就有好多廣告贊助搵我,有關BB嘅產品,修身療程都有,呢個B女未出世就已經好旺我! 」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。