FFx Shirley楊澤怡 請教六叔投資心得

ZIMG1

FFx  Shirley 楊澤怡 日前以大學生的身份出席 「聯校大專外匯投資比賽」 擔任嘉賓 。

201503192117332

IMG_ (1)

Shirley: 「我係教院的學生呢架,仲有一年就畢業啦,所以都好擔心畢業後的前程,特別是投資,理財的知識。因為我從前没有好的機會認識理財,所以都好希望借今日的活動,跟投資界的專家,陳永陸先生學下投資,好好培養財富官理的技巧。」

IMG_ (2)
Shirley 又話投資要學,否則會變投機,投資要時間學習知識,財富才會慢慢累積,又要學風險管理。

IMG_ (3)

投機如同賭搏,好危險,吾清吾楚,亂瞓身好易收檔

20150319211733

Shirley記得睇棟篤笑,黃子華講得好笑,好易會中number降,即係乜都吾知,只要有number就瞓身,好易衰,衰左翻吾到身。好好笑,但又係事實,所以今日六叔係度,一定要近城皇廟求支好簽啦。

IMG_ (4)

Shirley 希望FFx工作發展順利,儲到錢既就買樓。希望FFx 4姐妹 一齊搵錢四個夾份買,又可以一齊。不過樓價好高,好難追,所以要更加努力工作,珍惜機會,新歌剛派台,希望將來做個成功藝人,開演唱會拍電影,如果做到,應該都可以追到通脹既。總之今年要努力!

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。