C AllStar與 一峰、二汶翻唱《憑著愛》

IMG_ (9)

銀白長髮為招牌look的潘源良,緃橫填詞界超過30年,即將6月在紅館舉行作品展,演出名單仍在賣關子,但作品展的主題曲《憑著愛》已率先曝光,潘sir欽點林一峰監製,林二汶和C AllStar重新演繹,日前拉隊錄音和拍攝MV,潘sir親自監場,讚一峰是「浪子歌手」!

IMG_ (7)

潘sir又表示非常欣賞同場的C AllStar靚聲,4子表示感到光榮,當然亦不放過機會拉住潘sir要為作品展點唱,成員陳健安(安仔)說:「我最鍾意前輩林子祥既《最愛是誰》,好經典!」吳崇銘(King)就點唱林憶蓮《早晨》,他說:「我之前喺一個舞台劇演唱過呢首歌,以前聽就只係覺得首歌好悅耳,但了解歌詞後原來好入心入肺。」梁釗峰更稱:「潘sir寫畀陳奕迅既《越想越無謂》係我人生top 10歌曲之一!」他們越講越興奮,還一邊講一邊唱歌神張學友的《望月》、《偷閒加油站》、《怎麼捨得你》等,何建曦(Jase)就點唱陳奕迅的《抱擁這分鐘》!

IMG_ (2)

今次他們齊齊走入錄音室,重新灌錄的廣東歌《憑著愛》,是潘sir在八十年代的填詞作品,由盧冠廷作曲,蘇芮主唱,歌詞勵志。林一峰身為2015年新版《憑著愛》的監製,重新編曲,錄音時還親身上陣示範,二汶和C AllStar跟著指示反覆以不同風格唱完又唱,潘sir監場後表示很滿意,揚言非常欣賞這6位年輕音樂人的態度和歌藝。一峰爆親妹妹二汶與《憑著愛》的淵源,他說:「呢首歌出現既時候,二汶只得幾歲,但成日喺屋企一邊同自己玩玩具一邊口噏噏唱『高高低低彎彎曲曲』。」二汶興奮附和:「係呀,因為首歌好多疊字,好順口,當時得幾歲既我就成日唱,長大後明白歌詞才發現原來咁有意思,估唔到有機會認真咁錄呢首歌!」潘sir笑說:「你依家先發現唔係兒歌!」一峰說:「呢首歌啲詞好正能量,仲可以為香港打打氣!」歌癮大發的二汶在旁哼著歌。
IMG_ (6)

潘sir說:「我唔係一個鍾意懷舊既人,鍾意創作啲新嘢,所以今次搵埋一峰、二汶和C AllStar嚟,就係想要有新感覺,果然效果耳目一新!」他還為一峰添新封號,說:「人哋話我係『浪子詞人』,我就話一峰係『浪子歌手』!(一峰:嘩,我冇你咁有型喎!)喺一峰既音樂裏看到風景,加埋二汶把聲咁靚,佢哋兩兄妹感情又好好,啲歌反映時局和生命,我覺得佢哋就好似『The Carpenters』!」被潘sir讚與70年代紅爆全球的美國兄妹組合The Carpenters「木匠兄妹」相題並論,一峰和二汶感榮幸。二汶亦乘機點唱,她說:「幾年前我開咗個以『前度』為主題既音樂會,唱咗潘sir包辦作曲填詞既《男人是否都一樣》,唔知今次可唔可以請到原唱人卿姐(葉玉卿)?」潘sir笑說:「嘩,呢個難度唔止高高低低彎彎曲曲喎! 其實我真係請咗好多原唱者嚟重新演繹,有啲來自唔同地方,不過依家要賣吓關子先! 」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。