鄭秀文帶閃亮名牌首飾拍<總有一個人> MV

005

天后鄭秀文(Sammi)早前在紅館舉行跨年演唱會同時,推出新曲加精選碟<Sammi Miracle Best Collection>,一邊開騷一邊為新碟宣傳。雖說是新曲加精選,但製作和成本好比專輯大碟,碟內有6首新歌,更拍成MV,極盡視聽之娛。由封面拍攝到收錄的新歌,Sammi嘗試與不同幕後精英合作,擦出火花,帶給歌迷新鮮感。

004

其中一首新歌<總有一個人>,由神級填詞人林夕操刀,由SWAROVSKI贊助首飾拍攝,讓Sammi閃亮演出。Sammi說:「<總有一個人>係林夕寫嘅詞,歌詞表達世上總有一個人愛你,無需要放唔低舊情,太留戀以前嘅自己、對方,甚至感情。人應該向前望。」 她表示這次是少有與林夕合作,而非電影歌曲,她說:「份歌詞講得好啱,人要向前望,唔應該眷戀以前嘅人和事,遇到適合嘅人就要勇往直前!」

003

眾所周知,Sammi對歌迷情同好朋友,無所不談,甚至充當他們的愛情和醫學顧問,Sammi笑說:「我好少同歌迷傾心事,反而佢哋好多奇難雜症問我意見,有時問我醫學嘢,有時傾吓佢哋嘅家庭、工作和愛情事,大家交流,傾吓日常生活。佢哋最鍾意問我最近鍾意食乜,然後去搵或者整畀我食。」歌迷似乎想谷到Sammi肥肥白白,過肥年。

001

 

 

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。