譚詠麟演唱會第11場 謝霆鋒帶病任嘉賓

DSC_5545

譚詠麟演唱會第11場請來了嘉賓謝霆鋒,久未露面的霆鋒這天專程由北京返港作嘉賓,甫一下飛機便到紅館採排。校長介紹他出場時稱他:「歡迎今晚型仔嘉賓, 型足幾代, 由佢爹啲到佢再到佢個囝將來都一定係咁有型!」

DSC_4422

台下拉姑和四哥、經理人MANI等都都專程來捧他和校長的場。帶病的霆鋒跟校長和觀眾拜年,兩人合唱一曲《再見亦是淚》現場觀眾反應非常熱烈。

DSC_4712

合唱一曲之後, 校長說:「很多嘉賓是由我揀歌, 但今晚兩首歌都是霆鋒自己揀, 係咩歌?」霆鋒答:「愛的逃兵」校長就說:「嘩呢隻歌好好聽喎!」霆鋒還不知校長想整估他答道:「係! 大家都識唱」校長接著便問:「你揀呢隻歌無特別意思架呵?」霆鋒唯有笑著沒好氣答他。

DSC_4234

DSC_4231

DSC_4226

DSC_4222

DSC_4350

DSC_4355

DSC_5176

DSC_5182

DSC_5175

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。