《側田WeTouch Live2015世界巡迴演唱會》6月5-6日舉行

IMG_ (10)

靚聲創作歌手側田將於今年6月5、6日,於紅館舉行一連兩場《側田WeTouch Live2015世界巡迴演唱會》。為配合演唱會「WeTouch」主題,特別安排一位女模與側田齊齊影海報,被6呎女模的42吋長腿纏住,甚至被胸壓的側田,艷福無邊,這個羊年肯定桃花大旺!

WeTouch live FIN

過往側田演唱會海報都只得他一個人,今年將會是他第5次踏紅館舉行個唱,終於擺脫孤獨宿命,為配合「WeTouch Live2015」主題,大會安排了一位6呎女模與他一齊拍攝演唱會海報。雖然女模非常神秘,全程只見手腳不見樣,但穿著黑色透視裝的她,事業線若隱若現。甫埋位,她就在側田身後「腿張開」,以42吋黑絲長腿搭住他的膊頭,仿如騎膊馬的甫士,為擺靚甫士,她的右腳「斗零踭」就在側田兩腿之間篤來篤去,最後「降落」在側田的大髀上,實在替「小側田」擔心!

IMG_ (3)

而另一款甫士,攝影師要求女模從後雙手攬實側田頭部,一擁入懷,而他就配合「touch」主題摸摸女模手臂,女模坐得不穩,整個上身都要挨住側田借力,兩人幾乎「零距離」,而側田目不斜視亦不敢亂郁動,以免頭頂「警鐘」!
IMG_ (5)

側田自爆對長腿情有獨鍾,他笑說:「今日女Model真係好高,我喺隔離好似個細路仔,最緊要效果靚! 人哋話男人對女人既喜好,隨住自己年紀,越老越向下走,細個鍾意睇樣,老咗鍾意睇腳,但我好早就鍾意欣賞女仔既腳,我比較早熟,哈哈!」以往拍海報都是只有自己一個人,今次不但有人陪,而且與女模不少身體接觸,艷福不淺,他說:「今次演唱會主題係『WeTouch』,所以要多啲touching,其實人與人之間應該多啲掂吓對方,掂下你愛既人,唔好淨係掂住自己部手機。我好多時同一班朋友食飯,都唔准大家玩手機,要專心傾偈,要有眼神接觸。」側田更揚言要求自己個唱上,所有觀眾放下手機,專心欣賞他的演出,他說:「雖然我知咁既要求好難,但真心希望演唱會3個小時觀眾都唔好開電話,唔好再透過螢光幕睇演唱會,好好享受Live Show!」

穿著西裝拍海報的側田自言很少正經打扮,他笑言連說話都變得斯文,據悉側田近日秘密操肌,是否會在個唱騷人魚線和朱古力腹肌?他大賣關子,說:「操少少啦,總之到時一定會OK!」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。