吳雨霏拍《我敢愛》MV寧做編劇唔做女主角

Kary1

日前吳雨霏(Kary)為新歌《我敢愛》拍攝MV,今次她邀請了Ronny@Mr.和Heidi@Supergirls作為男女主角演繹一個甜蜜愛情故事。Kary表示:「〈我敢愛〉這首歌講女仔搵到Mr. Right之後就會堅守愛情,係好sweet的一首歌,其實好代表到我現在的心聲。今次想搵男女主角演繹情侶,之前睇到Mr.<雙面人>MV先知原來Ronny咁好戲,男主角人選非佢莫屬啦!而我同Heidi本身都識,佢個樣同性格都好甜美,所以搵佢同Ronny做情侶,出黎效果都幾有新鮮感。」

 

ronny and heidi

當日,主角Ronny和Heidi走遍香港數個情侶拍拖熱點,如摩天輪和海旁,又送花又玩自拍,過了甜蜜浪漫的一天,Ronny笑言:「好開心又多個MV可以俾我做男主角,多謝Kary賞識,其實做戲都幾岩我,除了音樂之外我都想有更多拍戲拍劇機會,希望各位導演可以聽到啦,哈哈!雖然我同Heidi第一日認識,但她好快已經進入狀態,係一個好好既對手,我都有向她偷師。」整個故事大綱由Kary構思,擔當編劇,加上男女主角選角的重任,都是由Kary一手包辦,她坦言:「我十分享受做幕後工作,可以挑戰自己學多樣野,希望自己可以更加多元化發展,做一個全能吳雨霏。」

 

ronny and heidi 3

Ronny@Mr.和Heidi@Supergirls飾演甜蜜情侶

Kary2

Kary憑歌寄意代表現在幸福心聲

ronny and heidi 2

Ronny望得各方導演賞識開演戲之路

Kary1

Kary拍《我敢愛》MV寧做編劇