美心妹妹賀千嬅41歲生日 (附圖輯)

IMG_ (27)

今日是楊千嬅41歲生日,新美心妹妹 Keicy胡梓盈特別以千嬅演唱會造型為她賀生日。

IMG_ (22)

日前新美心妹Keicy胡梓盈睇睇下電視,見到楊千嬅演唱會條裙好靚就同媽咪講: 「自己都要做一條楊千嬅演唱會裙仔!」

IMG_ (26)

Keicy妹妹唔識買布做衫,唯有用屋企啲唔用嘅布丶紙丶環保袋做物料,玩下試下甘做左一條楊千嬅演唱會紅色裙仔。媽咪見佢甘有天份就幫佢放左喺 Sunday kiss 向其他小朋友大朋友分享。

https://www.facebook.com/KeicyKK

https://www.facebook.com/SundayKiss/posts/879065682137104

http://vipblog.sundaykiss.com/fiona/?p=411

 

IMG_ (1)

IMG_ (2)

IMG_ (3)

IMG_ (4)

 

IMG_ (7)

 

IMG_ (9)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。