柳妍熙生日出席卡地亞活動 收珍貴禮物

IMG_1545

歌手柳妍熙Shay在聖誕前夕應邀出席卡地亞手錶新品發佈及推介活動,活動後還參加了大會安排的聖誕派對,大玩面具Party,十分熱鬧和盡興。

IMG_1446

活動當天12月20日適逢是Shay的生日,她特別穿上紅噹噹型格外套出席,大會貼心地送上神秘生日禮物,又為她唱生日歌,令她喜出望外,問她是否收到卡地亞在場展示的其中一款新款手錶作生日禮物?她笑著表示:「唔係呀,不過都係卡地亞旗下的系列產品,我非常鍾意,我唸呢份心意比名貴手錶更珍貴。」

生日願望?她希望可以唱多啲好歌比大家聽,亦都希望世界和平,每一個人都可以開心幸福嘅生活,做自己鐘意嘅嘢,最為重要的是大家都要身體健康!

IMG_1448

而在活動上展示的多款卡地亞新款手錶,Shay對運動型的潛水款式手錶最有興趣,她說:「好Sporty,型得嚟又好時尚。」問她可有收藏手錶?她說:「我自己其實好鐘意錶嘅,因為它不止用來睇時間,在好多時候不同的場合,錶也是一個非常之重要的時尚單品。至於收藏名貴鐘錶,而家暫時未有能力,依家都只係欣賞,所以要更加努力工作,賺多啲錢先。」

 

IMG_1450

IMG_1451

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。