FFx Ceci 李詩詠慶生加SHOW錢

IMG_ (1)

女子跳唱組合FFx成員Ceci李詩詠剛渡過20歲生日,好姐妹FFx 成員 Shirley、Mizaki & Christy在活動前突發拿蛋糕為Ceci慶生,亦即場三人為Ceci唱生日歌,最好笑影相時,壽星女Ceci和Christy閉上眼晴,但Shirley和Mizaki就繼續望鏡頭影相,所以影左張好搞笑既生日相。

IMG_ (2)

左起: Mizaki潘穎琳, Ceci李詩詠, Christy周葆諭 & Shirley楊澤怡

提到生日願望, Ceci希望大家姐妹感情愈來愈好, 明年拍住上, 希望FFx事業更上一層樓, 大家身體健康, 工作順利, fans和傳媒朋友繼續支持。而今年公司送比Ceci既生日禮物就係簽新約,加show錢,仲有機會2015年簽約回大陸登台巡迴搵真銀,不過Ceci講明,FFx四位一體,job錢一開四都無問題, 一定要有銀一起搵才開心。

 

 

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。