彭湘淇Cory 出席慈善活動 獻唱新歌《甚麼叫幸福》

歌手彭湘淇Cory日前出席身心慈善活動,宴請55圍賓客,當中不乏圈中明星到場支持善舉, 眾星台上獻唱,Cory壓軸登場唱出主打派台新歌《甚麼叫幸福》, 令現場過百賓客拍掌支持,令Cory十分感動, 事後Cory笑言因為自己係慈善活動籌辦總理, 在主場獻唱當然會多d掌聲, 坦言十分感謝大家。


彭湘淇、張嘉兒、莊思明、張名雅

近年Cory為了慈善公職,幾近放棄了熱愛既歌唱事業, 眼見慈善公職已上軌道, 在各方支持下, Cory積極練歌, 跑步做gym,為派台歌發佈會做準備, 新歌內容係講婚後男女偷食,是由老師 Selina(Redholic主音) 幫她度身訂造,Cory收到既時侯,馬上有靈感去填詞,重話因為而家生活既社會,變化好大,步伐好急速,對於每個人都有好多需要學習同適應既地方,特別係而家既速食文化,好似前排的「偷情網」,鼓吹已婚人士偷情尋找刺激,我個人好大感觸,點解呢個世界會變成咁? 所以Cory認為更加要捉緊幸福的時間,珍惜身邊的人。


彭湘淇、Redholic(紫晴)、前MVG成員(文曉妮)

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。