張苡澂計畫買千萬遊艇陪老公傾生意 (附圖輯)


歌手張苡澂(Venus)為準備九月份舉行《香港群星演唱會 繼續寵愛哥哥當年話》音樂劇,現正積極跟徐家傑師傅操練泰拳,以泰拳的鬆筋方法來提升個人柔軟度。Venus 表示:「最近要定時鬆筋嚟提升喺台上演出時嘅姿體柔軟度,令我又痛又攰。」

由於工作繁重,Venus很少機會同朋友相聚放鬆一下,幸好日前有班金融界好友特別為Venus開了一個遊艇派對,她說:「我嗰班金融界朋友知道工作忙碌又壓力大,專登約埋咗二十幾人開架遊艇出海一齊飲飲食食,令我好好享受一日假期!」

原來Venus與丈夫Michael亦有計畫購買過千萬私人遊艇自用,Venus續稱:「其實我最鍾意吹海風,嗰刻感覺有如海風將我嘅煩惱同壓力一併吹走。」

Venus補充:「老公Michael嘅外國生意朋友都鍾意遊船河,所以如果我們擁有自己嘅遊艇,可以方便我同老公到海上傾生意,又可以約一班朋友到遊艇開Party聚下,但我們唔急住買,希望多參觀其他富豪朋友嘅遊艇,再決定買邊一款遊艇。」

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。