FFx Shirley楊澤怡 & Christy周葆諭代言KT世界盃 (附圖輯)

前日(12日),FFx Shirley楊澤怡 及Christy周葆諭出席KT足球MK代言活動。

即將要準備第二首歌,配合運動主題,都係要跳唱,今一次特別之處係首歌要rap, 真係好挑戰,從未試過,歌已作好,排舞老師排梗舞,我地未分邊個負責rap丫,不過大家都努力練習中,(練乜對象既歌?) 農夫?不是,MCJin?不是,我地睇戲,睇星爺唐伯父點秋香入面果段,真又勁又好笑又好睇又rap得勁!

講起睇戲,Shirley 最想睇紅Van,因為住大埔,經常搭呢㗎車。不過坐紅Van 最怕隔離訓著左挨埋黎,撞正有人飲醉車上嘔仲慘。

最近忙於出活動外,就係準備拍跳舞版和微電影版MV,下月尾仲會有個mini concert,好大壓力,大家四位成員都要互相遷就時間加強練習,因為mini concert唱跳差不多兩小時,係一個好大既挑戰,自己本身都要預每人solo唱兩至三首歌,仲會加入排個有關FFx 既話劇。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。