馬嘉均 羅頌欣 到深圳相親新奇又刺激 (附圖輯)

唱作歌手馬嘉均(馬仔)與羅頌欣一同出席深圳相親活動,擔任表演嘉賓及與現場內地單身男女大玩遊戲。兩人首次合作表演,合唱《今天我要嫁給你》 送給一眾參加相親活動的男女,更與現場朋友玩 “按摩操” 及 “傳波波” 遊戲。

馬嘉均與羅頌欣 都是第一次參加內地相親活動,兩人坦言感覺新奇又刺激。馬嘉均說:「之前有朋友叫我參加Speed dating event,我覺得同今次內地的相睇活動好唔同,好似佢地玩嘅 “按摩操”,會按下膊頭,又掐下腰,好得意,同埋啲人好熱情。」羅頌欣說:「我覺得好壯觀,五十幾個人一齊相睇,又有集體遊戲,仲有現場版”非誠勿擾”,好多人現場極速牽手成功,我一定會推介啲朋友試下參加呢類相睇活動。」

俊男美女的馬嘉均及羅頌欣在現場深受單身男女歡迎,Mason 演唱新歌《投降》 後, 被很多 “姐姐” 索取電話,Debbie 更被一些癡情男苦苦糾纏,想索取電話。他們均表示對現場單身的朋友仔未有 feel,暫時先留低微訊。

此外,馬嘉均及羅頌欣正拍攝一套內地愛情電視小品,以相親為主題,他們說今次出席內地相親活動,實在 “見識” 不少,有助投入角色。

浩楠

Stars-hk 創辦人, 希望建立一個只談專業, 不談八卦的娛樂資訊網站。